ΠΡΩΤΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΉ ΈΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΗΣ ΜΑΡΚΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΆΜΦΙΣΣΑ 29-8-2015 ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟ...


ΟΜΙΛΊΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΉ ΈΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΗΣ ΜΑΡΚΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΆΜΦΙΣΣΑ 29-8-2015 ,

ΠΡΟΛΟΓΊΖΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΡΟΛΙΚΟΣ , Έργα κούκλες και μαριονέτες ανάμεσα στα εικαστικά δημιουργήματα της Βιβής πάνω από 180 συνολικά εκθέματα

 Σάββατο 29/8/2015 ,ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ !
  Έργα κούκλες και μαριονέτες ανάμεσα στα εικαστικά δημιουργήματα της Βιβής πάνω από 180 συνολικά εκθέματα












Από τα εκθέματα της Βιβής μας, του παιδιού του Τόπου μας , του μοναδικού κάτοικου Φωκίδας με 24 εικονογραφήσεις Παραμυθιών γνωστών εκδοτικών Οίκων και Βραβευμένων έργων .

Vivi Markatos Heinemann .....
 Στην πρώτη μου εικονογράφηση που παρουσιάστηκε στην Ραφήνα ο Δήμαρχος Πικερμίου με τίμησε με την Παρουσία του. ...Στην πρώτη μου Έκθεση,στον Τόπο μου, στον χώρο που ονειρεύτηκα έκανα τα πρώτα μου σκίτσα και έχτισα τα όνειρά μου, στην Κοιτίδα μου, την Άμφισσα, ο Κύριος Δήμαρχος μας  ήταν απών. ... Δεν ξέρω εάν αυτό το γεγονός επιδέχεται πραγματικά σχολιασμού και κριτικής

Η ΤΟΣΟΔΟΥΛΑ , Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΒΑΤΡΑΧΟΣ, Ο ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΑΣ, Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΝΤΙΚΙΝΑ ΚΑΙ Ο ΝΕΡΑΪΔΟΠΡΙΓΚΙΠΑΣ !




Πάνω από 60 εικαστικά έργα στην μία πτέρυγα εξίσου και στην άλλη.








150 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 3 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ !!!!!!!


















https://www.youtube.com/channel/UCYr-2LnI4-_ci-gZE6W3uqA 

 https://www.youtube.com/user/NinisJv
Επιλέχτηκε ως τελειόφοιτη να εκφωνηση αποχαιρετιστήριο λόγο κατά την τελετή Αποφοίτησης !
ΕΠΟΜΕΝΟ
« Prev Post
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
Next Post »

Δημοσίευση Σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις 7 ημερών